Over technische problemen

1. Hoe kan ik inloggen op ArcoClaim?

Bovenaan deze pagina klikt u op ‘Mijn dossier’. Met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u zelf heeft opgegeven, logt u in op uw dossier. Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u daar een nieuw wachtwoord aanvragen

2. Ik krijg bij het inloggen een melding dat mijn e-mailadres niet geldig is. Hoe los ik dit op?

Het kan zijn dat u uw e-mailadres niet goed heeft ingevuld of dat er een spatie voor of achter uw e-mailadres staat. Controleer of u uw e-mailadres goed heeft ingevuld.

Lukt het aanmelden nog steeds niet? Stuur dan een e-mail naar contact@arcoclaim.be. Dan controleren wij wat er misgaat.

3. Ik heb nog geen wachtwoord.

Waarschijnlijk heeft u zich dan nog niet aangemeld. Er bestaat een grote kans dat u in 2021 weer kunt inschrijven voor een tweede aanvullend verzoekschrift tot vrijwillige tussenkomst. Wij kunnen daarover op dit moment nog geen definitieve uitspraak doen en bovendien kunnen er dan andere verjaringstermijnen gaan spelen. Voor deze nieuwe inschrijfmogelijkheid zullen mogelijk andere voorwaarden en tarieven van toepassing zijn.

4. Het lukt mij niet om in te loggen. Wat moet ik doen?

Stuur dan een e-mail naar contact@arcoclaim.be met vermelding van uw naam en woonplaats. Meld bij ons zo concreet mogelijk wat het probleem is. Wij zoeken z.s.m. naar een oplossing.

5. Ik heb een nieuw e-mailadres en kan niet meer inloggen. Hoe los ik dit op?

Stuur een e-mail met uw naam, woonplaats en nieuwe e-mailadres naar contact@arcoclaim.be. Wij wijzigen uw e-mailadres en u ontvangt daarover bericht.

6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

U klikt bovenaan deze pagina op ‘Mijn dossier’. Kies in het inlogscherm ‘Wachtwoord vergeten’. Vul  in het vervolgscherm uw gebruikersnaam (e-mailadres) in en klik op de knop ‘Aanvragen’. U ontvangt z.s.m. een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken

7. E-mails van de VZW komen terecht in de ongewenste map. Wat nu?

Voeg ons e-mailadres toe aan de lijst 'Veilige afzenders' of 'Veilige geadresseerden'. Dit doet u op de volgende manieren:
Microsoft Outlook: ​Klik met de rechtermuisknop op het e-mailbericht en vervolgens op 'Ongewenste e-mail'. Kies daarna op 'Domein van afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders'.
Gmail: Kijk in uw ongewenste map en open de e-mail. Klik naast de knop 'Beantwoorden' op het pijltje en kies voor 'Afzender toevoegen aan lijst met contactpersonen' en 'Afbeeldingen van afzender altijd weergeven'.
Hotmail: Ga naar uw ongewenste map en vink de e-mail(s) aan. Klik vervolgens bovenin de balk op 'Niet ongewenst'. 
Thunderbird: Open de betreffende e-mail. Klik op 'Geen ongewenst bericht'.

8. Ik heb ingelogd, maar kan mijn gegevens niet terugvinden in mijn dossier.

Indien de gegevens correct zijn verwerkt, zijn deze zichtbaar in uw dossier. U kunt uw gegevens beheren door boven in het scherm in te loggen. U kunt in uw digitale dossier uw gegevens aanpassen. Indien uw gegevens niet op de juiste manier zijn opgeslagen zijn deze niet zichtbaar voor u (en ook niet voor ons). Wij vragen u vriendelijk om uw gegevens nogmaals in te vullen in de daarvoor bestemde velden.

Let op: de velden met een * zijn verplicht om in te vullen. Klik na het invoeren van de gegevens op de knop ‘Opslaan’.

9. Ik wil mijn gegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?

Bovenaan dit scherm klikt u op ‘Mijn dossier’. U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord. Daarna komt u in uw dossier. Daar kunt u uw persoonlijke gegevens en uw wachtwoord wijzigen. Ook kunt u de gegevens van de aangemelde Arco-aandeelhouders aanvullen, maar niet hun voor- en achternaam wijzigen. Wilt u iets wijzigingen bij de reeds ingevoerde aandeelhouders, stuur dan een e-mail naar contact@arcoclaim.be.

Terug naar boven